Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

5000 Hadir Sambut Piala FA dan Merdeka Raya

by:sebetulnya Catatan Isnin, 19 September 2011


Kira-kira 5,000 pengunjung hadir memeriahkan majlis sambutan Aidilfitri jabatan-jabatan kerajaan daerah Marang yang diadakan di Dataran Pejabat Daerah Marang.

Pada majlis itu juga semua pemain Piala FA Terengganu yang muncul juara baru-baru ini, turut diraikan, sebagai tanda sokongan dan penghargaan ke atas kejayaan mereka.


Majlis berkenaan turut dimeriahkan dengan kehadiran pemimpin-pemimpin masyarakat, penduduk tempatan dan penjawat awam daripada pelbagai agensi dan jabatan kerajaan di daerah Marang.

Semua jabatan utama di daerah Marang terlibat dalam majlis itu di mana terdapat 12 gerai menghidangkan menu yang berbeza-beza disediakan Jabatan yang berlainan.

Pejabat Daerah Marang yang menjadi pengerusi program tersebut turut menumbangkan seekor kerbau untuk dijadikan juadah gulai kawah bagi hidangan pengunjung.

Antara tetamu yang hadir ialah Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Terengganu, Dato’ Che Mat Jusoh; Penolong Pengurus Pasukan, Sheikh Ahmad Tajuddin Yusof; Jurulatih Irfan Bakti Abu Salim dan semua pemain pasukan Terengganu.

Semua pemain, termasuk lima orang dari daerah Marang turut diberikan cenderamata dan sijil penghargaan daripada Pegawai Daerah Marang, Haji A. Rahman Che Ali.

Majlis tersebut  bermula kira-kira jam 10.30 pagi dan berakhir jam 3 petang.

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM