Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Orang ramai dijemput hadir kejohanan sukan anjuran JBSN

by:sebetulnya Catatan Khamis, 22 September 2011


Jabatan Belia dan Sukan Negeri (JBSN) akan menganjurkan Kejohanan Liga Sukan peringkat Terengganu yang akan diadakan di Kompleks Bellia dan Sukan Pasir Panjang, Kuala Terengganu pada 1 Oktober.

Orang ramai dijemput hadir memeriahkan kejohanan yang bakal mempertandingkan tiga kategori sukan, termasuk Futsal Lelaki, Futsal Wanita dan Sepak Takraw Wanita dan Sepak Takraw Lelaki.

Peserta bagi kejohanan itu terdiri daripada pasukan yang sudah mencatatkan rekod sebagai johan dan naib johan di peringkat daerah mengikut kategori yang sukan ditetapkan.

Pegawai Pembangunan dan Kemajuan Sukan Jabatan Belia dan Sukan Terengganu, Mohd Khairul Adli Abdul Hadi, berkata tujuan utama penganjuran kejohanan itu diadakan untuk memupuk semangat dan menarik penyertaan ramai di peringkat akar umbi ke arah memasyarakatkan sukan seterusnya merealisasikan konsep Malaysia Cergas, Sihat dan Bersatu.

“Selain itu, tujuan utama program ini dilaksanakan adalah untuk melatih masyarakat tempatan melaksanakan aktiviti dan membudayakan sukan, sekaligus berpeluang mempamerkan bakat,”katanya.

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM