Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Piala Malaysia:N.Sembilan vs Terengganu

by:sebetulnya Catatan Isnin, 12 September 2011


Mengutip Enam Mata hasil dua kemenangan keatas pasukan berstatus kelab Sime Darby dan PKNS FC memang keputusan yang sudah dijangka peminat Tentera Putih.

Namun bersandarkan perlawanan menentang PKNS FC di stadium Sultan Ismail Nasaruddin Syah,Juara Piala FA itu dilihat sukar untuk meneruskan rentak cemerlang jika bahagian benteng pertahanan tidak diperkemaskan.

Dalam perlawanan semalam,Skuad Terengganu bernasib baik apabila diberikan sepakan penalti oleh pengadil Mohd Romzi di penghujung permainan apabila bola terkena tangan salah seorang pemain PKNS FC dalam kotak penalti.

Esok,Terengganu akan menghadapi ujian sebenar apabila akan berdepan finalis musim lalu,Negeri Sembilan di Stadium Paroi.Pada aksi perlawanan pusingan kedua Piala Malaysia skuad bimbingan Mohd Azrai Khor berpesta gol 5-0 menewakan pasukan Sime Darby.

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM