Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

T-Team Kekal Rekod Bersih

by:sebetulnya Catatan Ahad, 18 September 2011

T-Team mengekalkan rekod bersih ke atas Selangor  apabila sekali lagi pasukan The Red Giant  tumbang 1-2 di laman sendiri dalam aksi Piala Malaysia yang berlangsung semalam.

Sumber gambar ini diambil dari sukanonline.com

Dalam perlawanan tersebut Selangor terlebih dahulu berada dihadapan apabila berjaya menjaringkan gol pada minit ke-14 hasil jaringan kapten pasukan Mohd Amri Yahya.Namun pada separuh masa kedua Mohd Norfarhan berjaya menjaringkan gol penyamaan pada pada minit ke-81.Tiga minit sebelum wisel tamat,Mohd Zairol menjadi wira buat peminat T-Team apabila berjaya menjaringkan gol kemenangan melalui sepakan percuma dari luar kotak penalti.

Sebelum ini,K.Devan dilaporkan berhasrat  menamatkan badi tewas kepada  pasukan berstatus kelab T-Team.Namun hasratnya hancur apabila tewas 1-0 kepada T-Team dalam perlawanan pembukaan Piala Malaysia yang berlangsung di stadium Sultan Ismail Nasaruddin Syah.

Sumber gambar ini diambil dari sukanonline.com

Sebelum ini,Skuad Gergasi Merah  2  kali tewas  kepada anak buah Yunus Alif dalam aksi Liga super.Dalam perlawanan pertama  Liga Super Selangor tewas 2-1 kepada T-Team hasil jaringan Norfarhan Muhammad dan Indra putra  serta  kalah 2-0 di  Stadium Shah Alam  juga hasil jaringan Norfarhan Muhammad dan Indra Putra.

T-Team kini mengungguli carta peringkat kumpulan D dengan mengumpul 9 mata dan di ekori rapat oleh pasukan Kuala Lumpur yang mengumpul 8 mata.

1 Responses to T-Team Kekal Rekod Bersih

  1. Tanpa Nama Says:
  2. Alhamdulillah...,tahniah T-Team:)Moga-moga adik pun dapat mengikuti jejak abang.Biarlah dua-dua sama hebat.Baru 'best'!!Nelang T-Team nelang!Go T-Team go!

     

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM