Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Selamat tinggal Ganu!

by:sebetulnya Catatan Selasa, 1 November 2011

TEKA-TEKI berhubung masa depan Irfan Bakti Abu Salim bersama pasukan Terengganu terjawab. Semalam, jurulatih kelahiran Kelantan itu telah mengesahkan tidak akan menyambung kontraknya bersama skuad Penyu yang bakal berakhir hujung bulan depan lapor, ZUBIR SULAIMAN

Beliau akhirnya membuat keputusan untuk mengundur diri daripada pasukan itu secara professional setelah lebih dua tahun menabur bakti untuk pasukan Terengganu sehingga berjaya membawa skuad Penyu membawa pulang Piala FA, naib johan Liga Super dan Piala Malaysia 2011.

“Saya mengambil keputusan untuk me­ngun­dur diri dan tidak menyambung kontrak yang akan berakhir 30 November depan setelah berbincang dengan pihak pengurusan.

“Buat masa ini saya akan cuba cari pasu-kan baru yang inginkan khidmat saya. Tawaran itu memang banyak, bagaimapun saya harus teliti terlebih dahulu sebab saya sukakan cabaran.

Insya-Allah, dalam masa sehari dua lagi saya akan tentukan hala tuju saya,” katanya dalam nada sebak ketika ditemui di pekarangan pejabat Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) di sini, semalam.

Jurulatih yang berpengalaman lebih 15 tahun itu mula membimbing pasukan Terengganu pada 2009 setelah diberi peluang mengendalikan kelab Indonesia, Persipura selama satu musim.

Bagaimanapun, Irfan menafikan bahawa pengundurannya berpunca daripada pergeseran atau rasa tidak puas hati terhadap PBSNT.

Menurutnya, dia tidak mempunyai sebarang masalah dengan pihak persatuan malah mereka (PBSNT) membayar gaji serta bonus tepat pada masanya.

“Saya meninggalkan Te­reng­ganu kerana sudah dua tahun saya di sini dan saya rasa cukuplah dua tahun itu. Saya akan cuba cari`team’ baru selepas ini
“Justeru saya berharap agar pengganti saya nanti dapat memanfaatkan sepenuhnya kelebihan yang dimiliki oleh pasukan Terengganu ketika ini,” katanya.



Sumber:SinarHarian 31/10/2011

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM