Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Piala FA 2012:Laluan berliku menanti Terengganu

by:sebetulnya Catatan Rabu, 14 Disember 2011



Juara bertahan, Terengganu hanya mendapat undian yang agak mudah pada pusingan pertama tetapi bakal berdepan laluan lebih berliku sekiranya memasuki pusingan kedua mahupun suku akhir saingan kalah mati Piala FA 2012.
Semalam, anak buah Mat Zan Mat Aris itu diundi bertemu pasukan Liga Perdana, Polis Diraja Malaysia pada sepak mula 18 Februari ini sebelum melayani pemenang antara bekas juara Piala FA, Perak dengan barisan bintang glamor musim 2012, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dalam pusingan kedua.
Malah, Sang Penyu berkemungkinan besar menghadapi Lions XII pada suku akhir Piala FA secara timbal balik, 24 dan 27 Mac ini jika muka baru yang menggabungkan pemain belia dan senior Singapura itu melepasi cabaran UiTM (pusingan pertama) dan Betaria atau Melaka (pusingan kedua).
Separuh Akhir Piala FA akan dilangsungkan pada 21 April 2012 dan 1 Mei 2012,Manakala Aksi Final Bakal berlangsung pada 19 Mei 2012.

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM