Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

FAM Lanjut Tarikh Daftar Import,Isu Import Terengganu Selesai

by:sebetulnya Catatan Jumaat, 13 Januari 2012

FAM membuat keputusan pada hari ini untuk melanjutkan pendaftaran semua pemain import sehingga 13 Februari 2012. FAM telah mengadakan mesyuarat tergempar JKPT pada petang ini berhubung dengan isu pemain import Terengganu di Wisma FAM.

Minggu ini hangat diperkatakan tentang PBSNT dengan FAM yang bertikam lidah tentang pendaftaran pemain import Terengganu yang telah ditolak oleh FAM. Tekanan bertambah untuk FAM setelah Menteri Besar Terengganu, datuk seri Ahmad Said mengugut untuk menyaman FAM dan menarik keluar Terengganu dan T-Team dari Liga Super Malaysia dan pertandingan liga Malaysia yang lain.

Penyokong Terengganu juga dikatakan telah menggesa Presiden JKPT, Datuk Hamidin Muhd Amin untuk meletakkan jawatan, Perkara yang berlarutan ini telah memaksa FAM untuk mengadakan mesyuarat tergempar dengan segera untuk menamatkan dan menyelesaikan masalah ini Hasil dari mensyuarat pada hari ini, FAM telah memutuskan untuk melanjutkan tarikh pendaftaran pemain import bagi Liga Super Malaysia sehingga 13 Februari 2012.

Pemain import Terengganu iaitu Francis Doe Forkey dan pemain Brazil Erison Da Silva Santos mungkin akan beraksi pada perlawanan dengan Felda United esok.

Dalam keadaan kemelut ini  hampir selesai timbul pula komen penyokong dilaman Facebook yang tidak berpuashati dengan FAM kerana membenarkan pemain import Selangor Ramesh Dayoub  beraksi dalam liga super yang didakwa tidak layak bermain  kerana  tidak melalui cooling period??? Mereka tertunggu apa jawapan dan  keputusan FAM??. Mengapa TAN SRI  ANNUAR  MUSA mendiamkan diri walaupun beliau mengetahui pemain itu   tidak layak bermain. Adakah FAM pilih kasih?? Atau memang FAS anak emas FAM????
Sumber:ESPNSTAR.MY

1 Responses to FAM Lanjut Tarikh Daftar Import,Isu Import Terengganu Selesai

  1. Dapatkan jersi pasukan kegemaran anda di sini,
    http://cebagoomarket.blogspot.com/

    Jersi harimau malaya, jersi EPL dan kalau nk jersi pasukan negeri, sila request ke cebagoomarket@hotmail.com...

    Like our fb page https://www.facebook.com/cebagoomarket

     

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM