Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Kata dua buat Simukonda

by:sebetulnya Catatan Khamis, 26 Januari 2012


“PIHAK pengurusan tidak teragak-agak membuang Simukonda jika terus beraksi buruk! Itu amaran tegas dikeluarkan pengurus pasukan T-Team, Rozi Mamat berhubung aksi yo-yo dipamerkan penyerang importnya, Zacharia Simukonda.

Rozi berkata, pihaknya terpaksa bertegas dalam hal membabitkan pemain terutamanya awang import bagi memastikan mereka tidak mensia-siakan peluang serta kemudahan terbaik yang diberikan itu.

“Sebelum ini pun kita telah mengeluarkan amaran kepada Simukonda untuk memperbaiki mutu permainan dan masih memberi peluang kerana dia masih dalam proses penyesuaian, namun itu sebenarnya bukan alasan kukuh bagi pemain bertaraf profesional.

“Peringatan sebegini bukan sahaja kepada pemain import, tetapi juga kepada semua pemain lain dalam pasukan,” katanya.

Dalam pada itu Rozi berkata, hukuman potong gaji atau direhatkan sementara daripada pasukan mungkin dikenakan kepada pemain sebelum tindakan memecat mereka diambil.

Selain Simukonda (Zambia) , skuad kendalian Yunus Alif itu, turut menggunakan khidmat pemain import dari Bosnia Herzegovina, Bojan Petric.

T-Team kini menduduki tangga keempat Liga Super dengan memungut tujuh mata selepas mengharungi empat perlawanan dan Sabtu ini menunggu kunjungan Selangor untuk aksi seterusnya di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah.

Sumber:sinarharian

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM