Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

T-Team bakal tamat kontrak Zacharia Simukonda

by:sebetulnya Catatan Selasa, 31 Januari 2012



KUALA TERENGGANU - Khidmat pemain import Zacharia Simukonda bersama pasukan T-Team bakal berakhir apabila kontrak pemain kelahiran Zambia itu dijangka ditamatkan dalam masa terdekat ini atas sebab-sebab kecederaan.

Ketika mengesahkan demikian, jurulatih Yunus Alif berkata T-Team akan menguji beberapa orang pemain baru dalam sehari dua ini untuk menggantikan tempat Zacharia.

"Kita akan uji sekurang-kurangnya enam pemain dari Mali, Bosnia dan juga England," katanya kepada Bernama di sini hari ini.

Yunus berkata Zacharia mengalami kecederaan kerana tisu di pangkal pahanya koyak dan memerlukan masa yang lama untuk pulih.

Beliau berkata T-Team akan menanggung kerugian sekiranya mahu menunggu Zacharia pulih daripada kecederaan.

"Jadi kita terpaksa mencari pemain import baru bagi mengelak prestasi pasukan terjejas," katanya.
  
Beliau berkata perbincangan dari hati ke hati akan diadakan dengan Zacharia petang ini bagi menyelesaikan masalah pampasan dan hal yang berkaitan dengan penamatan kontrak.

Yunus berkata T-Team berharap dapat menggunakan khidmat pemain import baru sebelum 13 Feb iaitu tarikh akhir pendaftaran pemain import ditutup oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

"Kalau kita tidak mendaftar dalam tempoh itu, kita terpaksa tunggu tarikh baru pendaftaran pemain import pada April depan," katanya.

Beliau berkata dalam masa ketiadaan pemain import, T-Team terpaksa membuat persediaan dengan bergantung sepenuhnya kepada pemain tempatan untuk menghadapi perlawanan seterusnya.

"Walaupun tanpa pemain import, saya yakin pemain tempatan dapat melakukan yang terbaik," katanya.

T-Team akan bertemu Negeri Sembilan di Paroi pada 8 Feb ini.

Sumber:Bernama 31 Januari 2012

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM