Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Yunus: Pertemuan T-Team, Selangor dijangka menarik

by:sebetulnya Catatan Sabtu, 28 Januari 2012


KUALA TERENGGANU - Pertemuan antara pasukan T-Team dan Selangor dijangka menarik apabila kedua-dua pasukan itu bertemu dalam saingan Liga Super di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah di sini malam esok.

Jurulatih pasukan T-Team Yunus Alif berkata, sama ada T-Team mahupun Selangor masing-masing tahu teknik antara satu sama lain yang membuatkan perlawanan dijangka seimbang dan menarik.

"Sama-sama kuat dan sama-sama tahu kelebihan dan kelemahan pemain masing-masing," kata Yunus ketika diminta mengulas mengenai pertemuan kedua-dua pasukan malam esok.

Yunus berkata beliau tidak khuatir dan bimbang pasukannya menghadapi gergasi Lembah Klang malam esok kerana T-Team pernah mengalahkan pasukan itu empat kali dalam saingan Liga Super dan Piala Malaysia tahun lepas.

Tambahan pula, dengan kehadiran Fazli Shaari bekas pemain Selangor, ia menguatkan lagi kedudukan T-Team untuk memungut mata penuh daripada perlawanan itu nanti, katanya.
  
Yunus berkata beliau akan membuat pemilihan di antara Alif Alias dan Hassan Basri untuk mengambil tempat Shahril Fazli bagi mengukuhkan bahagian pertahanan kanan.

Shahril telah dilayang kad merah semasa T-Team menentang Terengganu di sini Sabtu lepas, menyebabkannya digantung dua perlawanan.

Yunus berkata ketua pasukan T-Team Rosdi Talib yang baru pulih dari demam kemungkinan akan diturunkan malam esok jika keadaannya memuaskan.

"Apa yang saya harapkan ialah persembahan terbaik daripada anak buah saya di samping tidak melakukan kesilapan mudah bagi mengelak T-Team menerima padah," katanya.

Yunus berkata kemenangan bagi T-Team malam esok penting untuk menyuntik semangat bagi menghadapi perlawanan-perlawanan seterusnya.

Sumber: Bernama

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM