Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

PENGENALAN

by:sebetulnya Catatan Jumaat, 19 Ogos 2011

GanuSoccer.FM @ GSN.FM yang ditubuhkan pada 11hb April 2011 merupakan Radio Online yang bernaung dibawah Kelab Penyokong Bola Sepak Terengganu iaitu GanuSoccer.net.

Malah,GanuSoccer.net merupakan Kelab Penyokong Bola Sepak di Terengganu yang PERTAMA memiliki radio online bagi tujuan menyampai info-info semasa berkaitan dengan perkembangan bola sepak di negeri Terengganu tanpa batas geografi.

GSN.FM boleh didengari seluruh dunia melalui  http://www.ganusoccer.net. Selain itu,GSN.FM juga boleh didengar menggunakan winap melalui URL  http://72.20.10.52:8000/listen.pls.

Kami masih dalam proses penambahbaikan bagi menghasilkan radio internet sukan terbaik untuk semua pendengar seluruh dunia.Sokongan pendengar amatlah kami hargai.

LOGO

Diperkenalkan pada  pada 23 Syawal  1432 bersamaan 21 September 2011,hari rabu.Logo ini hasil ilham djsebetulnya memamparkan ciri-ciri identiti Negeri dan sukan bola sepak.


3 warna iaitu biru laut,putih dan hitam adalah gabungan warna imej negeri dan imej pasukan.Biru melambangkan negeri Terengganu yang berada dipeisisir pantai.Manakala hitam putih pula merupakan warna bendera dan jersi pasukan Terengganu.


Simbol yang berbentuk  "s" membawa maksud Soccer iaitu bola dan lingkaran di kiri kanan huruf  "S" merupakan imej gelombang  ombak.Ringkasnya bermaksud gelombang bola sepak dari negeri Terengganu.


Logo ini mula dipaparkan secara rasmi di blog ini pada jam 11.30 minit malam rabu.

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM