Saluran 13 (saluran tambahan untuk 1000 pendengar)

JIKA TIDAK DAPAT MENDENGAR SILA KE SINI:
Listen here

Pecat saja!

by:sebetulnya Catatan Khamis, 26 Januari 2012


TIMBALAN Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah menggesa semua persatuan bola sepak negeri (FA) dan kelab memecat mana-mana pemain import yang tidak berkualiti.

Baginda berkata, tindakan itu bagi mengelak kerugian masa dan wang, malah ia wajar kerana kehadiran­ pemain import bertujuan untuk meningkatkan kualiti permainan bola sepak negara.

“Daripada kita rugi masa dan duit hasil pelaburan pemain import yang tidak berkualiti, lebih baik tolong pemain kita beraksi dalam saingan Liga Malaysia sekali gus meningkatkan kualiti permainan.

“Jangan sampai setahun baru kita nak menukar pemain import sehingga memberi kesan terhadap pasukan­,” katanya semalam.

Menurutnya, FAM mahu pemain import yang beraksi di negara ini berkualiti dan berdisiplin tinggi dalam memajukan sukan bola sepak.

“Kita jangan terus mengharap. Jika mereka tidak boleh berubah dan mengikut corak permainan, sebaiknya kontrak mereka ditamatkan.

“Dalam hal ini, saya harap pengurusan FA dan kelab meletakkan syarat tertentu seperti memberi tempoh dan jika gagal, kontrak ditamatkan,” katanya.

Sumber :Sinar Harian

0 ulasan

Catat Ulasan

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Teruskan Berjuang TERENGGANU & T-TEAM, Kami BersamaMU....

Tanah Tumpah DarahKu.....

Tanah Tumpah DarahKu.....

MOHON KERJASAMA

SILA KLIK IKLAN NUFFNANG ATAU ADVERLETS YANG TERPAPAR DI BLOG INI.SEKALI KLIK BERMAKNA ANDA TELAH MENYUMBANG RM0.001 SEN KEPADA KAMI.TERIMA KASIH ATAS SUMBANGAN ANDA.SUMBANGAN INI,BERTUJUAN UNTUK MEMBIAYAI KOS SIARAN.TERIMA KASIH

Radio OnLine GSN.FM -ONline

Followers This Blog

Liga Super MALAYSIA 2015: Kick-off ~ Jan. 16, 2015.

Media GSN 2013: TERENGGANU & T-TEAM